Thursday 27 June 2013

Żabusia w kąpieli :)

To miała być zwykła kąpiel w upalny dzień :). Tata przytargał od swoich rodziców miskę, w której kąpał się sam  jak był mały :D. Woda się nagrzała, miało być siup i już. Ale po drodze wpadł mi w oko kosz, w którym P. przynosi drewno do kominka. Okazało sie, że miska pasuje ;). Znalazły się firanki i inne takie no i mamy małą sesyjkę plenerową ;)




Ten fartuszek, i kilka innych, przyniosła mi koleżanka mamy. Słodkie są! Myślę, że ukradnę jeden córci i wykorzystam go do fartuszka kuchennego dla siebie ;).
Jak już ściągnęłam zdjęcia z aparatu i przeglądałam, to pomyślałam, że bardzo przydałby się czepek do kąpieli :D. Taka kropka nad "i". Wszystko do uszycia mam, ale "sesja" była spontaniczna, więc trudno :).


Kwieciście - jedną pelargonię wielkokwiatową potargała mi córa przy wysiadaniu z auta :D. Dokupiłam zwykłe i tą u ogrodnika niedaleko domu.


Lawenda z naszego zielnika.


A tego kwiatu nie znam zupełnie. Jest trochę wyższy ode mnie i do tej pory kwiaty zdążyły się już otworzyć. Pachną jak lilie, jeśli ktoś wie jak się nazywa, to bardzo proszę o informację :).


Dostałam też piękny dzwonek karpacki, o dużych kwiatach, postawiłam na parapecie za oknem w kuchni i teraz cieszy moje oko sympatyczna  fioletowa czuprynka :). Może jeszcze zdążę zrobić zdjęcia zanim przekwitnie, a potem przytnę i mam nadzieję, że jeszcze raz zakwitnie bliżej jesieni :).

U nas dzisiaj słońce, trochę nieśmiało, ale może się jeszcze rozkręci, bo cały tydzień przepłakany (deszczem ;) ). Słonecznie pozdrawiam więc :).

7 comments:

  1. O! a my właśnie dzisiaj z targu przywieźliśmy dzwonki karpackie ;))) i jeszcze ostróżki :)))
    "Baliowa" sesja jest boska!!! Zdjęcie z wystającymi nóżkami jest ekstra!!
    Serdecznie ściskam!!

    ReplyDelete
  2. Ależ zazdroszczę tej małej syrence:)

    ReplyDelete
  3. <3 mała jest cudna, śliczna i rozkoszna a do tego jeszcze w takim anturażu :D

    ReplyDelete
  4. Rozkoszna sesja, sielsko i anielsko:-)
    Pozdrawiam ciepło

    ReplyDelete
  5. Witam,
    zapraszam do mnie po wyróżnienie, niestety nie mogłam wysłać maila. Pozdrawiam Ania
    http://czarno-bialeinspiracje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Bardzo fajna sesja, śliczne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  7. Bardzo fajna sesja, śliczne zdjęcia :)

    ReplyDelete