Thursday 4 April 2013

Ahoooj! Chcemy lato i wodę ;)

Zdjęcia takie sobie, bo w biegu :). Pojechałam po białą bawełnę  - nie było. Wróciłam z grubą surówką, świetnym płótnem i lnem :). Już w autobusie wiedziałam co uszyję z pierwszych dwóch :).

Mega kosz na zabawki - ma ponad pół metra wysokości :). Kiedyś już robiłam takie, ale mniejsze, sówki chyba w dalszym ciągu są u nas :).





Wierzch to właściwie mały patchwork, kosz jest tak duży :). Pierwszy raz próbowałam pikowania, które można podpiąć troszkę pod free motion :) i jestem zakochana! Zachciało mi się nawet uszyć patchwork,  wszystkie materiały mam, a nie mogę się zabrać :).

3 comments:

  1. Przepiękny, w sam raz na skarby dla małego pirata albo żeglarza :)
    Serdecznie pozdrawiam!

    ReplyDelete
  2. Dziękuję :) Gdybym miała synka, to w takim klimacie właśnie zrobiłabym mu pokoik :).

    ReplyDelete
  3. Witam , czym Pani usztywniła ten kosz żeby "stał" ? pozdrawiam

    ReplyDelete