Friday 22 February 2013

Buciki

Buciki hurtem :)

Dla najmniejszych:


 

Pierwsze "Maczki" :) na maleńkie stópki :)

A tutaj kolejna wersja, dla tej samej Pani, troszkę większe :).


Spodobały mi się i uszyłam od razu dwie pary :). 
Chyba moje ulubione :). Mam nadzieję, że dobrze służą i cieszą mamę i ich właścicielkę.

Bardzo delikatne, zdjęcia chyba tego nie oddają. Użyłam też mięciutkiej flizeliny, buciki prawie nic nie ważąkiedy trzyma się je w rękach :).

Mamy też coś dla chłopca:

I jeszcze raz satynowane, tym razem z kokardką :)

Dla mamy  i córci :)


I jeszcze raz dla chłopca, z muszką :). Te też już pojechały w świat :)

Bardzo lubię je szyć :). Od tych bucików właściwie wzięła się nazwa Małe Formy :).

2 comments:

  1. boskie... pierwsze słowo jakie powstało w mojej głowie na widok tych bucików :) gratuluję pomysłu i oczywiście talentu szyciowego. Twoje prace są perfekcyjne :)

    ReplyDelete